diumenge, 29 de juliol del 2007

26 de juliol neix el meu amo, lu de cuba caxondeu

el meu amo ja no és el que era, mireu la cara que li ha quedat, després del sopar i els gins tònics pertinents del seu aniversari, ell no es pensava que jo no hi era, però estava allà, només us ensenyaré una foto, la resta les tinc guardades a cal notari, per veure si així algun dia, faig la primera pela, ja aquest amo meu una mica rata si que és. No para de comprar-se bambes ara nike últimament puma de colores, ves a saber que s’ha gastat per Lisboa, però sempre ens queda el consol que no ha anat a Milà, quan torna de Milà sempre hem de passar dos mesos menjant pinso, ell amb sabates noves i jo amb el pinso, això si sempre etiquetat en català. el pinso, les sabates no.

Aquí teniu la foto si voleu el feliciteu, ja es fa gran: 35 anys, collita del 72, ara ell no ha reposat a la barrica, ell se l’ha begut.

5 comentaris:

Òscar Riu i Garcia ha dit...

Això, gos pirata apreta al Sr. Presidente, que et te una mica abandonat.

Artuditu ha dit...

Això és un bon inici de bloc. Les cròniques Pirates prometen :-)

Òscar Riu i Garcia ha dit...

Volem comentaris del Sr. Presidente.

El Pirata ha dit...

en aquest bloc hi ha censura la foto que vaig posar jo no és la que hi ha ara.

Peix ha dit...

Hola,

ens veiem prompte i records a la familia i al Pirata